Op werkdagen voor 17:30 uur besteld, is de volgende dag in huis. Er zijn natuurlijk wel wat uitzonderingen. Die hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.

Het is in deze periode erg druk met online bestellingen. I.v.m. de Corona maatregelen kan PostNL helaas niet alles op tijd bezorgen. Sommige pakketten kunnen vertraagd aankomen. Daarvoor vragen we om je begrip.

Zodra je een artikel hebt besteld, kun je jouw bestelling volgen. Vanaf het magazijn tot aan het door jou gekozen bezorgadres.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

  • Bestel je iets op zaterdag, dan krijg je het dinsdag in huis.
  • Als een artikel niet op voorraad is, duurt het langer.
  • Bezorgtijden wijken af als je op een Waddeneiland woont. Het kan één a twee dagen langer duren dan de bezorgdag die je kiest.
  • Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
  • Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
  • Soms kunnen er technische storingen optreden in het magazijn. Ook daardoor kan het iets langer duren.

Bezorging op de Waddeneilanden?
Elke Waddeneiland heeft een eigen bezorgdienst. Onze standaard levertijd is hierdoor niet geldig voor de Waddeneilanden. Bij bestellingen naar de Waddeneilanden zorgt onze bezorger ervoor dat jouw bestelling(en) worden overgedragen aan de bezorgdienst van het Waddeneiland.

Heb je nog vragen?

Geen probleem! Stuur dan een mail naar onze klantenservice

info@pawmall.nl

PawMall FAQ Logo