De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, bezorgers en klanten staan voorop en daarom houden wij de ontwikkelingen rond het coronavirus nauwgezet in de gaten. We treffen uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

Bezorging
Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen is in deze moeilijke omstandigheden belangrijk voor het maatschappelijk verkeer. Zolang dat veilig en gezond kan, blijft PostNL op verantwoorde wijze bezorgen. Volgens het RIVM is de kans klein dat je ziek wordt als je spullen of oppervlakken aanraakt of vastpakt, zoals post of pakketten. Ze geven aan dat de kans nog kleiner wordt als je regelmatig de handen wast en voorkomt dat je na het aanraken met de handen in het gezicht komt. Zie ook de informatie op de website van het RIVM. Wij blijven de situatie op de voet volgen en nemen maatregelen als dat noodzakelijk is.

Voorkomen verspreiding virus
We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onzemedewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Onze bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Verzendingen van PawMall binnen Nederland en België worden verzorgd door PostNL.

Na ontvangst van de betaling dragen wij de bestelling over aan PostNL voor levering. PostNL kan je
verder helpen bij vragen over de bezorging. Je ontvangt een Track & Trace code in de
bevestigingsmail waarmee je je pakket online kunt volgen. Voor vragen over de levering:
PostNL: http://www.postnl.nl/klantenservice/

Indien er op werkdagen voor 17.30 uur is besteld, wordt in principe de volgende dag bezorgd.  Bestellingen die we op een zaterdag ontvangen worden op dinsdag bezorgd.

LET OP: Het is erg druk met online bestellingen. I.v.m. de Corona maatregelen kan PostNL helaas niet alles op tijd bezorgen. Sommige pakketten kunnen vertraagd aankomen. Daarvoor vragen we om je begrip.

Levertijd van de samples bedraagt tussen de 5 en 7 werkdagen.

Niet thuis? Uw bestelling wordt één keer aangeboden. Als u niet thuis bent, dan wordt de bestelling (indien mogelijk) afgeleverd bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt uw bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. U ontvangt hiervan bericht in uw brievenbus. De bestelling kunt u binnen 7 dagen afhalen op vertoon van uw legitimatie.

Na afronding van je bestelling ontvang je een Track en Trace code op je e-mailadres waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd.

Klik hier om je bestelling te volgen:
PostNL Track en Trace link: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Let op: Omdat PostNL de levering uitvoert, kunnen PawMall medewerkers geen vragen
beantwoorden over de levering. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL voor al je vragen.
(http://www.postnl.nl/klantenservice/)

De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 3,95 en naar België € 5,95 tot een winkelmandbedrag van €29,90. Dit wordt automatisch op je factuur bijgeschreven. Gratis verzending vanaf €29,90,-.

Afhalen is alleen mogelijk bij bestelling van boven de 50 kg. Wij maken hiervoor handmatig een order aan en sturen je dan een betaal link. Alleen vooraf betaalde bestellingen worden klaargezet en meegegeven.

Maak een account aan bij PawMall zodat je bij een volgende bestelling alleen hoeft in te loggen om
een bestelling te plaatsen.

U kunt een account aanmaken door op de link Aanmelden te klikken. Deze link vindt u rechtsboven
op de homepage van PawMall. Op de volgende pagina krijgt u de keuze tussen Bestaande
klant of Nieuwe klant. Vult u onder het kopje Nieuwe klanten uw e-mailadres in en drukt u op de
knop: Aanmelden. De rest spreekt voor zich.

Om bij PawMall te bestellen heeft u niet per se een persoonlijk account nodig. Maar het is wel aan te raden zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. Het voordeel van een account is bovendien dat u bij een mogelijk volgende bestelling niet opnieuw uw gegevens hoeft in te vullen en gemakkelijk vorige bestellingen kunt herbestellen. Zo heeft u in één klik uw favoriete producten bij de hand.

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klikt u op Wachtwoord vergeten. Deze knop vindt u rechts bovenin het scherm. In het volgende scherm vult u het e-mailadres waarop uw account staat geregistreerd. Vervolgens drukt u op Verzenden. U krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kunt u desgewenst aanpassen.

Wanneer u een account aanmaakt worden uw persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van PawMall. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.

Heb je nog vragen?

Geen probleem! Stuur dan een mail naar onze klantenservice

info@pawmall.nl

PawMall FAQ Logo