[email protected]    +31 20 337 39 03
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Pawmall
Quest International Trading
Poortland 84, 1046 BD Amsterdam

 

Contact
M[email protected]
T: +31 (0)20-337 39 03

 

Telefonisch te bereiken
Maandag t/m vrijdag: 09:30 – 17:30 uur
Zaterdag: 10:00 – 16:00 uur

1 Veelgestelde vragen
1.1 Verzending

Verzendingen van PawMall binnen Nederland en België worden verzorgd door PostNL of DPD Nederland.

Na ontvangst van de betaling dragen wij de bestelling over aan één van de bovengenoemde postorderbedrijven voor levering. Zij kunnen je verder helpen bij vragen over de bezorging. Je ontvangt een Track & Trace code in de bevestigingsmail waarmee je je pakket online kunt volgen.

1.2 Leveringsduur

Indien er op werkdagen voor 14.30 uur is besteld, wordt in principe de volgende dag bezorgd.  Bestellingen die we op een zaterdag ontvangen worden op dinsdag bezorgd.

1.3 Indien niet thuis

Niet thuis? Je bestelling wordt één keer aangeboden. Als je niet thuis bent, dan wordt de bestelling (indien mogelijk) afgeleverd bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL of DPD Parcelshop bezorgd. Je ontvangt hiervan bericht in je brievenbus. De bestelling kun je binnen 7 dagen afhalen op vertoon van een legitimatie.

1.4 Track en Trace

Na afronding van je bestelling ontvang je een Track en Trace code op je e-mailadres waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd.

Klik hier om je bestelling te volgen:
PostNL Track en Trace

DPD Track en Trace

Let op: Omdat PostNL of DPD de levering uitvoert, kunnen PawMall medewerkers geen vragen
beantwoorden over de levering. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL of DPD voor al je vragen.
PostNL Klantenservice

DPD Klantenservice

1.5 Verzendkosten

De verzendkosten bedragen binnen Nederland € 3,95 en naar België € 5,95 tot een winkelmandbedrag van €29,90. Dit wordt automatisch op je factuur bijgeschreven. Gratis verzending vanaf €29,90,-.

1.6 Afhalen van een bestelling

Je kunt ten alle tijden je bestelling afhalen. Wij maken hiervoor handmatig een order aan en sturen je dan een betaal link. Alleen vooraf betaalde bestellingen worden klaargezet en meegegeven.

1.7 PawMall account

Maak een account aan bij PawMall zodat je bij een volgende bestelling alleen hoeft in te loggen om een bestelling te plaatsen.

1.8 Hoe kan ik een account aanmaken?

Klik op het kopje Account aanmaken. De rest spreekt voor zich.

1.9 Heb ik een account nodig?

Om bij PawMall te bestellen heb je niet per se een persoonlijk account nodig. Maar het is wel aan te raden zodat wij je beter van dienst kunnen zijn. Het voordeel van een account is bovendien dat je bij een mogelijk volgende bestelling niet opnieuw je gegevens hoeft in te vullen en gemakkelijk vorige bestellingen kunt her bestellen. Zo heb je in één klik je favoriete producten bij de hand.

1.10 Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Om een nieuw wachtwoord te ontvangen klik je op Wachtwoord vergeten. In het volgende scherm vul je het e-mailadres waarop je account staat geregistreerd. Vervolgens druk je op Verzenden. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd naar dit e-mailadres. Dit wachtwoord kun je desgewenst aanpassen.

1.11 Wat doet PawMall met mijn gegevens?

Wanneer je een account aanmaakt worden je persoonsgegevens opgenomen in het klantenbestand van PawMall. De gegevens worden in het kader van een verantwoord klantenbeheer alleen gebruikt voor interne doeleinden en de automatische verwerking van bestellingen. Ons systeem is beveiligd volgens de hoogste standaarden. Wij verstrekken geen gegevens aan derden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »